تاریکی … 0 12 1 خودم نوشتم 29 جولای, 2023 1 دقیقه مطالعه تو دوره ای از زندگیم هستم که درونم کاااااملا تاریکه، گم و گیجم، ولی دارم میجنگم و محکم ایستادم، تلاش میکنم … نوشته های کلی نمایش دیدگاه ها دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. Δ